Oldalak

2010. augusztus 23., hétfő


Játékra hívok mindenkit aki olvassa a blogomat.....


Kérlek a linkemet helyezd el a saját blogodban vagy oldaladon. Ha nincs oldalad, akkor mond el néhány barátodnak, ismerősödnek. Ha megtisztelsz azzal, hogy rendszeres olvasóm leszel ajándékban részesülhetsz, ugyanis kisorsolom az augusztus 24-szeptember 5.ig regisztrált követőim között a képen látható, rózsaszappant. A regisztráltak közül 2 fő nyerhet egy-egy szappant. A játék szept.5. éjfélig tart sorsolás szept.6.án.

2 megjegyzés:

  1. Bocsi,hogy csak most fedeztelek fel...:)olvasód leszek! További jó boszorkánykodást! üdv:Judit

    VálaszTörlés
  2. Jobb későn mint soha tartja a mondás most kicsit lemerültem a második virusfertőzésemen esek át épen azért tüntem el kicsit,de a sorsolást minden képp megtartom és talán a jövő héten lesz erőm újra alkotni is. Jól emlékszem ugye, hogy a Te másik hobbyd a foltvarrás? Ugyanis nekem is nagy szenvedélyem immár 10 éve majd szerkesztem nemsokára azt a blogom is rengeteg képem van az alkotásaimról.Most rendeltem új varró gépet a régi totál kifeküdt.További jó munkát kívánok gyönyörűek a szappanjaid nagyon tetszik a torta is,majd szeretnék a későbbiekben pár infót kérni ,Tőled, ha nem gond addig is üdv:Kata

    VálaszTörlés