Oldalak

2010. augusztus 6., péntek


Újrahasznosítás...

Tegnap volt egy kis időm mielőtt neki kezdtem a kerti tevékenységnek és gondoltam nem maradok tétlenűl.Már egy ideje csak gyűjtöttem a maradék szappanokat, amik a szeletelésből leestek, hogy majd jó lesz valamire,mozaikos szappan készítésre vagy szappangolyónak.Az utóbbi lett belőle. Fogtam egy reszelőt szépen lereszeltem mint a sajtot szoktuk és öntöttem hozzá egy kis rózsavizet, na jó csak löttyintettem olyan spórolósan éppen annyit, hogy jól gyúrható legyen aztán jó pár csepp illó olaj talán két- három féle és elkezdtem gombocokká gyúrni.Közben előkészítettem a saját kertemből gyűjtött szárított levendula,rózsa és körömvirág szirmokat,hogy majd jól beleforgassam a szappangombócokat.Aztán a nagy zsákvarró tűbe rafiát fűztem és átdöftem a golyókat,hogy fel lehessen akasztani őket a fürdőszobában.Az újrahasznosítás itt véget is ért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése