Oldalak

2010. július 29., csütörtök

Első szappan....és a második és a sokadik....


Azért annak a régi mosó szappannak közel sem volt olyan illata mint a maiaknak, de kétség kívül az elődei voltak a mostani kézzel készült natúr szappanoknak. Az előállításukban minden képpen van hasonlóság,ha csak a kézi készítést vesszük alapul mindjárt.Mivel szeretek nagyon "csinálni valamit" és régóta vonz az efféle kézművesség elkezdtem a kutakodást és sikerrel jártam.Rengeteg szappanos oldalt áttanulmányoztam a neten legfőképp angol és amerikai szappanosokat mire találtam kipróbálásra érdemes receptet. Beszereztem a hozzávalókat és elkezdtem szappant főzni.Mondhatom nagyon kellemes elfoglaltság, öröm az alkotás,olyan amikor készül a szappan mintha süteménybe való krémet kevernék,minduntalan le akarom nyalni a mixert.Itt a kép is az első Citromos szappanomról ami már jócskán elfogyott ugyanis a barátok és a saját fürdőszobánkban teljesíti a feladatát nem kis örömünkre.Azóta már készült többféle, levendulás,csoki-mentával és egy frissítő nyári meggyszappan is mivel bőven termett a meggyfánk, gondoltam kipróbálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése