Oldalak

2011. január 25., kedd

Nem tüntem el csak nagyon sok dolgom volt mostanában és az alapanyagaim is jócskán megfogyatkozottak. Leginkább az illó olajkészletem ürült ki. Ma írtam össze a rendelést holnap rendelem meg ha közbe nem jön valami... Sajnos pénteken balesetet szenvedtem kerékpárral iszonyú nagyot estem, mentő vitt el a kórházba ahol egy éjszakát is el kellett töltenem mivel rövid ideig eszméletvesztésem is volt.Most összevarrt halántékkal, kék zöld sárga foltokkal várom a regenerálódást. Olyan a fejem mintha agyba-főbe vertek volna a jobb szemem nem látszott az ödémától, de már húzódik mindenfelé,leginkább lefelé a nyakam is olyan mintha folytogattak volna , szóval brutális,és holnap megint kötözésre kell mennem emberek közé. Még az a szerencse hogy azonnal behívnak a kezelőbe nem kell sokáig sokkolnom a várakozókat. Szóval így telnek a napjaim fájdalmakkal tervezéssel. Nemsokára tavaszias szappanokkal jövök, remélem jók lesznek. Addig is üdv minden olvasómnak.(Képet inkább nem teszek fel, pedig megörökítettem életem legnagyobb bukásának következményét.......)

4 megjegyzés:

  1. Szia Kata!

    Sajnálom ami veled történt. Gyógyulj meg mihamarabb és vigyázz magadra!

    Chiara

    VálaszTörlés
  2. Jaj...azt hittem jobb hireket osztasz meg velünk:)Kitartäst es jobbuläst kivänok!
    Judit

    VálaszTörlés
  3. Mihamarabbi jobbulást kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a kedves szavaitokat,sietek gyógyulni mert utálok beteg lenni és már vár a varrógépem is nagyon,tele vagyok tervekkel,hogy mennyi mindent fogok csinálni.

    VálaszTörlés