Oldalak

2010. szeptember 9., csütörtök



Végre sorsoltam!
Kedves mindenki akik követőim lettetek a játék ideje alatt, elnézéseteket kérem amiért csak ma tudtam sorsolni közületek,nem mentegetőzni akarok, de lassan 2 hete betegeskedem és nem volt kedvem netezni, de már mára sokkal jobban vagyok, így megtartottuk anyukámmal a sorsolást.Ő húzta ki nekem a nyertesek nevét míg én fotóztam. A két nyertes SESZTER és KATUS, kérlek benneteket jelentkezzetek az e-mail címemen és adjátok meg a címet ahová küldhetem a nyereményeteket. A többi olvasómnak is köszönöm, hogy bekapcsolódtak a játékba legközelebb talán nagyobb szerencséjük lesz.

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a lehetőséget a játékra. E-mail ment. :)

    VálaszTörlés
  2. Jajj de jó, most lvasom csak, köszönöm szépen! küldök mailt!

    VálaszTörlés